87% van de Belgische jongeren volgt influencers op sociale media. Bij volwassenen is dat amper de helft. Dat bleek in 2022 uit de SMI-barometer, onderzoek van Arteveldehogeschool en Comeos bij 3.291 Belgische jongeren tussen 16 en 24 jaar en 1.760 +25-jarigen.
Wat betekent dat voor jouw jeugdinfo? Moet je influencers inzetten in je strategie? Is het slim om te investeren in samenwerkingen?
Publiq, partner van WAT WAT, zocht het uit voor hun organisatie. In deze sessie vertellen ze over het onderzoekstraject dat ze hiervoor opzetten en wat ze eruit leerden.
Ook de digitale strateeg van WAT WAT deelt tips. Onder andere wat we leerden uit onze samenwerkingen met influencers in functie van campagnes zoals Vibe Check.
We duiken in vragen zoals:
Gratis voor deelnemers van de WAT WAT training.
Schrijf je in via de rode knop bovenaan.
€ 7,5 (sociaal tarief) - € 10 (standaardtarief) - € 20 (solidariteitstarief)