Jongereninformatieplatform WAT WAT, Mediawijs en KU Leuven slaan de handen in elkaar om jongeren bewuster te leren omgaan met goede en slechte emoties door sociale media. De organisaties lanceren ‘Vibe Check’, een veelzijdige informatiecampagne van TikTok tot een methodiek voor klasgesprekken waarmee jongeren zelf leren welke content een goede of minder goede impact heeft op hun mentaal welzijn.
Een geactualiseerde agenda voor de toekomst en een nieuw congres #Jeugdwerkwerkt 2023. Volg het op de voet!
Elke medewerker van De Ambrassade zet zich dagelijks in om ervoor te zorgen dat kinderen, jongeren en jeugdwerk straffe (levens)verhalen kunnen schrijven. Want dat is wat wij doen bij De Ambrassade: vanuit oog voor het geheel dingen in beweging zetten die een verschil maken voor kinderen, jongeren en hun organisaties.
Meer infoWij zijn een netwerkorganisatie en werken samen met heel wat partners uit de jeugdsector, het jeugdinformatielandschap en ver daarbuiten. Ontdek hier wie dat allemaal zijn.
Meer info