[anysurfer.logo]

Verhuur

Verhuur

Vergaderzaal

Vergaderzaal huren

Onze grote vergaderzaal op de 1e verdieping kan gehuurd worden door externe organisaties. De vergaderzaal biedt plaats aan 30 personen en heeft naast tafels en stoelen ook een beamer en flipcharts of whiteboards. Water, koffie en thee is voorzien, catering moet steeds door de huurder zelf voorzien worden. 

Prijzen 

  • Jeugdsector: € 75/dagdeel 
  • Socio-culturele sector (niet-jeugd): € 100/dagdeel 
  • Anderen: € 150/dagdeel 

Praktisch 

  • Uren: We verhuren de vergaderzaal enkel op weekdagen tussen 8u30 en 17u. 
  • Voor de periode september-december, kan je reserveren vanaf 1 juli. 
  • Voor de periode januari-juni, kan je reserveren vanaf 1 oktober. 
  • Beschikbaar: DELL M900HD Beamer, 40 W Geluidsinstallatie, WiFi. Verbinden met de beamer gebeurt enkel via een HDMI aansluiting. Er zijn tussenstukken beschikbaar voor Apple toestellen.  
  • Reserveren doe je via Chantal

Chantal                    Verlinden
Chantal Verlinden
  • Administratief medewerker

Bureau huren

Ben je op zoek naar een extra werkplek in Brussel? Dan kan je bij De Ambrassade terecht! Wij stellen 6 bureauplekken ter beschikking om te huren voor dagelijks gebruik. 

Wat bieden we?

  • Jonge, stijlvolle bureaus in een clean-desk systeem van 10 bureaus per verdieping 
  • Een werkplek in hartje Brussel (Leopoldstraat 25, net naast De Munt opera), op minder dan 10 minuten wandelen van het Centraal Station 
  • Gebruik van onze IT-infrastructuur (wifi, kopiemachine, scherm, toetsenbord, muis, telefoon…) 
  • Doorlopend gebruik van onze keuken en bistro-ruimte voor eten en informeel overleg 
  • Per bureau een locker om waardevolle spullen in op te bergen 
  • Wekelijks 4 uur gebruik van onze kleine vergaderzalen per organisatie 
  • Een sleutel van ons gebouw zodat je op elk moment terecht kan om bij ons te werken 

Wat vragen we?

  • Een huurprijs van € 250 per maand per bureau voor non-profit organisaties en € 350 per maand voor profit organisaties 
  • Een huurcontract kan aangegaan worden per maand, maar we geven de voorkeur aan een jaarlijks contract 
  • Je schrijft je in in het clean-desksysteem en bergt elke avond je spullen op in de voorziene lockers en kastjes, zodat bureaus door iedereen gebruikt kunnen worden 
  • De maatschappelijke zetel van je organisatie is op een andere locatie. De Leopoldstraat 25 is niet het uithangbord voor jouw organisatie. 
Praktisch

Heb je interesse om één of meerdere bureauplekken te huren? Neem contact op met Ellen De Boeck. Ellen zal contact met je opnemen voor een verkennend gesprek. Op basis daarvan kunnen we tot een huurcontract komen.

Ellen                     De Boeck
Ellen De Boeck
  • Coördinator WAT WAT en zakelijk beleid