Als zakelijk en/of administratief medewerker sta je er samen met je coördinator voor in om het zakelijk beheer van jouw organisatie in goede banen te leiden. Van begrotingen opstellen tot deelnemerslijsten bijhouden, van inschrijfsystemen creëren voor leden, tot toveren met Excel tabellen.
Elke jeugdwerkorganisatie heeft zo hun eigen systemen om dit bol te werken. Eigen tools, eigen programma’s, eigen sjablonen, enz. Er liggen bijgevolg heel wat leerkansen bij elkaar. Net daarom brengen we jullie graag samen tijdens de Collegagroep Zakelijk beheer.
Kom te weten hoe andere organisaties hun zakelijk beheer regelen en welke systemen zij gebruiken. Zodat jij het warm water niet telkens zelf moet uitvinden.
We zoeken nog twee keer drie organisaties die hun eigen CRM-systeem of onkostentool kort willen toelichten aan de groep, ter inspiratie. Hierbij wordt aandacht besteed aan het waarom jullie voor een bepaald CRM-systeem of onkostentoolkozen, waarom het voor jullie net zo goed werkt, wat geleerde lessen zijn in de zoektocht naar een goed CRM-systeem of onkostentool en welke aandachtspunten er zijn in dit alles. Wil jij jouw manier van werken graag delen met de andere deelnemers? Laat snel iets weten via lisa.franken@ambrassade.be.
Zakelijk en administratief medewerkers van organisaties die erkend en/of gesubsidieerd zijn binnen het decreet Vlaams jeugd- en kinderrechtenbeleid.
€ 20 (sociaal tarief) - € 35 (basistarief) - € 50 (solidariteitstarief)