WAT WAT blaast vandaag 2 kaarsjes uit! Proficiat!
Samen met 90 partners slaagde WAT WAT er in om:
- 1,3 miljoen jongeren te bereiken op 2 jaar tijd (1.287.792 gebruikers)
- 2,9 miljoen unieke paginaweergaves (2.878.699)
- 1,6 miljoen 'sessies' of bezoeken (1.580.237)
- straffe campagnes zoals week tegen pesten, Stem van de Jeugd met DPG Media (verkiezingen in 2019), jongeren informeren in de lockdown,...
- zotte samenwerkingen met StuBru, wtFOCK, heel veel Vlaamse influencers zoals Chrostin, ...
Jaarverslag
Benieuwd wat WAT WAT in dat eerste jaar (2018-2019) allemaal deed? Hoeveel jongeren ze daarmee bereikten? En hoe ze op WAT WAT terecht kwamen? Ze maakten een jaarverslag!
Je leest er in dat:
- ze in totaal 1.384.103 pageviews haalden.
- 'De eerste keer' de meest aangeklikte tag was
- er het meest werd doorgeklikt naar de advieskanalen van het JAC.
- bijna 80% van de deelnemers van onze stemtest tussen 12 en 24 jaar oud was.
- onze populairste posts op Instagram de posts zijn waarbij we jongeren aan het woord laten.
Dat en nog veel meer in een bijzonder scrollbaar jaarverslag. Een must read voor wie wil weten waar jongeren van wakker liggen. Rapport 'Hoe informeer je jongeren tijdens een lockdown'?
WAT WAT bundelde hun geleerde lessen tijdens de lockdown en corona in het rapport 'Hoe informeer je jongeren tijdens een lockdown'.