[anysurfer.logo]

Nood aan een basisopleiding Marketing?

Nood aan een basisopleiding Marketing?

Jeugdwerk   |  18 JANUARI 2022

De 1,2,3 van de marketing in één opleiding, helemaal toegespitst op de social profit sector, waaronder ook het jeugdwerk valt.
Klinkt aanlokkelijk vind je niet? 

Wat mag je verwachten?

De basisvorming die wij samen met FARO en Socius i.s.m. BAM (Belgian Association of Marketing) aanbieden geeft antwoorden op vragen zoals:

  • Wat heb je nodig om een praktisch werkbaar stappenplannen uit te werken om het marketing ‘denken en doen’ concreet toe te passen?
  • Hoe vertaalt je jouw beleidsplan in een concreet marketingplan?
  • Hoe kan je jouw project(en)/organisatie/initiatief/evenement/… succesvol vermarkten? 
  • Op welke manier zet je de marketinginstrumenten succesvol in? En hoe kan je meten of je al dan niet goed bezig bent met o.a. prijs en promotie?

Wat neem je mee naar huis?

Tijdens de vorming kom je meer te weten over:

  • het uitwerken van een waardepropositie van organisatievisie en missie naar marketingstrategie van strategie naar product, prijs en promotie;
  • het centrale belang van ‘customer experience’;
  • de impact van de digitale transformatie, …

Praktisch

  • De basisopleiding marketing gaat door op 8, 22 en 29 maart. 
  • Op verschillende plekken in Brussel (gebouwen van Faro, Socius en De Ambrassade)
  • De opleiding wordt gegeven door Johan Vanhaverbeke.
    Hij heeft ruime ervaring in management (o.a. BAT, Bonduelle, Vandemoortele, Alpro, KBC) en behaalde een master in Executive Interim Management aan de Universiteit Antwerpen (2002). Sinds 1988 is hij als adviseur werkzaam bij BAM / Belgian Association for Marketing (voorheen Stichting Marketing / Stima Education)