Wat mag je verwachten?
Tijdens de opleiding gaan we in op volgende vraagstukken:
- Wat heb je nodig om een praktisch werkbaar stappenplan uit te werken om marketing in de praktijk toe te passen?
- Hoe vertaal je jouw beleidsplan in een concreet marketingplan?
- Hoe kan je jouw organisatie, project, initiatief en/of evenement het best promoten?
- Op welke manier kan je marketinginstrumenten succesvol inzetten?
Wat neem je mee naar huis?
Na de opleiding kan je aan de slag met:
- Het uitwerken van een waardepropositie, gebaseerd op de organisatievisie en missie.
- Het actief luisteren naar klanten en consumenten Het ontwikkelen van een marketingstrategie en deze vertalen naar product, prijs en promotie.
- Het ‘co-creëren’ van waarde samen met klanten en andere stakeholders.
- Het verbeteren van de klantervaring aan de hand van de ‘customer journey’.
Praktische informatie
De opleiding gaat door op volgende data:
- Dinsdag 14 november van 9u30 tot 16u30.
- Woensdag 29 november van 9u30 tot 16u30.
- Maandag 4 december van 9u30 tot 16u30.
Koffie, thee, water en een broodjeslunch wordt voorzien.