De 1,2,3 van de marketing in één opleiding, helemaal toegespitst op de social profit sector, waaronder ook het jeugdwerk valt. Klinkt aanlokkelijk vind je niet?
Wat mag je verwachten?
Tijdens de opleiding gaan we in op volgende vraagstukken:
- Wat heb je nodig om een praktisch werkbaar stappenplan uit te werken om marketing in de praktijk toe te passen?
- Hoe vertaal je jouw beleidsplan in een concreet marketingplan?
- Hoe kan je jouw organisatie, project, initiatief en/of evenement het best promoten?
- Op welke manier kan je marketinginstrumenten succesvol inzetten?
Wat neem je mee naar huis?
Na de opleiding kan je aan de slag met:
- Het uitwerken van een waardepropositie, gebaseerd op de organisatievisie en missie.
- Het actief luisteren naar klanten en consumenten
- Het ontwikkelen van een marketingstrategie en deze vertalen naar product, prijs en promotie.
- Het ‘co-creëren’ van waarde samen met klanten en andere stakeholders.
- Het verbeteren van de klantervaring aan de hand van de ‘customer journey’.
Praktische informatie
De opleiding gaat door op volgende data:
- Dinsdag 22 oktober van 9u30 tot 16u30.
- Dinsdag 12 november van 9u30 tot 16u30.
- Dinsdag 19 november van 9u30 tot 16u30.
Koffie, thee, water en een broodjeslunch wordt voorzien.