[anysurfer.logo]

Prijzenbeleid en annuleringsvoorwaarden 2024-2025

Prijzenbeleid en annuleringsvoorwaarden 2024-2025

Prijzenbeleid ondersteuningsaanbod

Gelijkwaardigheid en participatie zijn basiswaarden van De Ambrassade. We vinden het belangrijk dat studenten, vrijwilligers, jongeren of andere mensen die financieel minder ruimte hebben, ook optimaal kunnen participeren aan vormingen en dienstverlening van De Ambrassade. 

We kiezen er voor om 3 tarieven te hanteren voor onze inspiratiedagen, congressen of open vormingsmomenten. Via die 3 tarieven willen we voor een spontane herverdeling zorgen binnen onze doelgroepen. We hanteren telkens een standaardtarief, maar ook een sociaal tarief voor de organisaties die het minder breed hebben en een solidariteitstarief voor organisaties die het mogelijk willen maken dat alle organisaties kunnen deelnemen en het zelf financieel beter hebben. 

Belangrijk is dat je als deelnemer of organisatie helemaal zelf kan kiezen welk tarief je betaalt. Je kan dus zelf beslissen hoeveel je wil betalen voor aanbod uit onze Ambriage.
Wissel je dat af per vorming of studiedag, laat je het afhangen met hoeveel je komt, of het vrijwilligers of beroepskrachten zijn, of maak je een keuze die steeds geldt binnen jouw organisatie? Aan jou de keuze.

Prijszetting

We hanteren een prijszetting per dagdeel:

  • Aanbod van een halve dag: € 25 (sociaal tarief) - € 40 (standaardtarief) - € 55 (solidariteitstarief)
  • Aanbod van een hele dag: € 50 (sociaal tarief) - € 80 (standaardtarief) - € 110 (solidariteitstarief)
  • Meerdaagse training: € 50/€ 80/€ 110 per dag + € 25/€ 40/€ 55 per overnachting (incl. maaltijden)
  • Online inspiratiesessies: € 15 (sociaal tarief) - € 20 (standaardtarief) - € 25 (solidariteitstarief)

Prijszetting voor sessiegevers

  • Je mag als sessiegever gratis deelnemen aan het aanbod van het dagdeel (voor- of namiddag) waaraan je zelf bijdraagt.
  • Wil je deelnemen aan het aanbod tijdens een dagdeel waar je zelf geen rol in speelt? Dan betaal je hiervoor inschrijvingsgeld.
  • In het inschrijfformulier zal je hiervoor een apart tarief terugvinden. 
  •  Geen idee of je wel of niet moet betalen? Bespreek het met jouw contactpersoon van De Ambrassade.
Betalen via overschrijving (bv. met bestelbon)

Ons inschrijvingssysteem is zodanig gebouwd dat na online betaling de factuur automatisch gegenereerd wordt. Door deze automatisering van de inschrijvingen voor ons ondersteuningsaanbod hebben wij administratieve tijd kunnen uitsparen en dat houden wij ook graag zo.

Indien het voor jou niet mogelijk is om online te betalen en de betaling via overschrijving dient te gebeuren, dan vergt dit extra personeelstijd voor opmaak en opvolging van de facturatie en zien wij ons genoodzaakt om dit aan te rekenen. 

Wil je via overschrijving (bv. met bestelbon) betalen? 

  • Vermeld in het vakje ‘bestelbon’ dat je via overschrijving wil betalen.
  • Voltooi je inschrijving via de website en kies voor uitgesteld betalen.
  • Stuur een mailtje naar evenementen@ambrassade.be met alle info van je bestelbon.
  • Je inschrijving wordt door ons handmatig aangepast en je ontvangt een factuur vanuit boekhouding met een extra administratieve kost van € 15. 


Annuleringsvoorwaarden

Heb je ingeschreven voor een vorming of evenement van De Ambrassade, maar wil je annuleren? Dat kan zeker. Alleen hangen daar administratieve kosten aan vast.  

  • Annuleer je méér dan 5 dagen voor aanvang van de vorming, dan houden we € 10 administratieve kost in.
  • Annuleer je minder dan 5 dagen voor aanvang van de vorming, dan wordt het volledige bedrag ingehouden als annulatiekost.
  • Bij het voorleggen van een ziekteattest of bewijs van overmacht wordt enkel de administratieve kost van € 10 ingehouden.

Wil je je inschrijving annuleren? Neem dan contact op met evenementen@ambrassade.be   


Veelgestelde vragen

Ik heb te laat ingeschreven, wat nu? 

Ons inschrijvingssysteem is volledig geautomatiseerd van inschrijving tot betaling tot bevestiging. We hanteren het ‘vroegboekprincipe’: wie op tijd boekt en betaalt kan altijd het gewenste tarief kiezen. Laattijdig inschrijven of niet tijdig betalen zorgt voor manuele handelingen en dus extra personeelstijd. In deze gevallen kan je -op vraag- nog deelnemen aan de vormingen maar rekenen we hiervoor het inschrijvingsgeld + een administratieve kost van € 15 aan.

Mijn inschrijving is geannuleerd wegens te late betaling, wat nu?

  • Optie 1: Als je nog kan inschrijven, schrijf dan gewoon opnieuw in. Dat kan in de meeste gevallen tot een 3-tal dagen voor de datum van het evenement.
  • Optie 2: Je bent te laat om opnieuw in te schrijven. Laattijdig inschrijven of niet tijdig betalen zorgt voor manuele handelingen en dus extra personeelstijd. In deze gevallen kan je -op vraag- nog deelnemen aan de vormingen maar rekenen we hiervoor het inschrijvingsgeld + een administratieve kost van € 15 aan. 

Ik ben opgedaagd zonder inschrijven, wat nu?

We hanteren het ‘vroegboekprincipe’: wie op tijd boekt en betaalt kan altijd het gewenste tarief kiezen. Kom je echter opdagen zonder vooraf in te schrijven, dan vergt dit extra administratieve opvolging van onze kant die we graag gecompenseerd zien. 

We rekenen in dit geval voor jouw deelname het inschrijvingsgeld + een administratieve kost van € 15 aan. Bij opdagen zonder voorafgaande inschrijving wordt ook niks voorzien voor jou van drukwerk of maaltijden.