[anysurfer.logo]
You are previewing the website. You can switch to the regular view.

Verhuur

Verhuur

Vergaderzaal huren

Onze grote vergaderzaal op de 1e verdieping kan gehuurd worden door externe organisaties. De vergaderzaal biedt plaats aan 30 personen en heeft naast tafels en stoelen ook een beamer en flipcharts of whiteboards. Water, koffie en thee is voorzien, catering moet steeds door de huurder zelf voorzien worden. 

Prijzen 

  • Jeugdsector: € 100/dagdeel 
  • Socio-culturele sector (niet-jeugd): € 150/dagdeel 
  • Anderen: € 200/dagdeel 

Praktisch 

  • Uren: We verhuren de vergaderzaal enkel op weekdagen tussen 8u30 en 17u. 
  • Voor de periode september-december, kan je reserveren vanaf 1 juli. 
  • Voor de periode januari-juni, kan je reserveren vanaf 1 oktober. 
  • Standaard inbegrepen: 
        • beamer
        • flipchart/whiteboard
        • hybride vergadersysteem
        • Koffie, thee en water zijn inbegrepen in de huurprijs
  • We voorzien geen catering (broodjes of dergelijke) voor de huurders.
  • Reserveren doe je via Chantal

Chantal                    Verlinden
Chantal Verlinden
  • Administratief medewerker

Bureauplekken huren

De Ambrassade, Bureau voor Jonge Zaken, is gevestigd in hartje Brussel. Wij werken met flex bureaus voor onze ploeg van circa 30 personeelsleden. Wij beschikken over 3 verdiepingen met 10 werkplekken, 1 grote vergaderzaal (1e verdieping) en op de drie andere verdiepingen een kleine vergaderzaal. Wij kunnen gemiddeld een vijftal bureauplekken verhuren. Op sommige dagen zijn er meer plekken beschikbaar dan andere dagen.

Wat bieden we?

  • Jonge, stijlvolle bureaus in een clean-desk systeem (na de werkdag moet de werkplek leeggemaakt zijn).
  • Een werkplek in hartje Brussel (Leopoldstraat 25, net naast De Munt), op minder dan 10 minuten wandelen van het Centraal Station. 
  • Gebruik van basis IT-infrastructuur (wifi, scherm, toetsenbord en muis).
  • Doorlopend gebruik van onze keuken en bistro-ruimte voor koffie/thee/water en informeel overleg.
  • Per bureau een locker om waardevolle spullen in op te bergen.
  • Wekelijks 1 dagdeel gebruik van onze kleine vergaderzalen per organisatie. 
  • Een sleutel van ons gebouw zodat je op elk moment terecht kan om bij ons te werken.

Wat vragen we?

  • Een richting van huurprijs: €500 per maand voor non-profit organisaties en €750 per maand voor profit organisaties. De huurprijs wordt op maat aangepast volgens de vraag.
  • Een huurcontract kan aangegaan worden per maand, maar we geven de voorkeur aan een jaarlijks contract.
  • Je onderschrijft het clean-desksysteem en bergt elke avond je spullen op in de voorziene lockers en kastjes, zodat bureaus door iedereen gebruikt kunnen worden.
  • De maatschappelijke zetel van je organisatie is op een andere locatie. De Leopoldstraat 25 is niet het uithangbord voor jouw organisatie.
Praktisch

Heb je interesse om één of meerdere bureauplekken te huren? Neem dan contact op met Frederik De Clercq. Na een verkennend gesprek kunnen we tot een huurcontract komen.